رژیم لاغری و برنج

رژیم لاغری و برنج

با ما همراه باشید تا بروز ترین اطلاعات درباره رژیم لاغری و برنج را فراگیرید. شاید یکی از زجر آور ترین و آزار دهنده ترین موارد این باشه که انسان غذای مورد علاقه ش رو ترک کنه. ترک کردن این غذا مثل گرفتن شیر از بچه شیرخواره می مونه. وقتی بچه رو از شیر می گیرن خیلی سر و صدا می کنه و حتی اجازه نمیده همسایه ها بخوابن چه برسه به مامان و بابا. اما در نهایت نتیجه کاملا متفاوت با ابتدای ماجراست. نهایتا بچه از وابستگی به شیر مادر آزاد میشه و برای رشد بیشتر شروع به خوردن غذا می کنه.

با ترک کردن پر خوری برنج، دنیای جدیدی از سلامتی و سبک وزنی به شما لبخند می زند.

خود ما به عنوان افراد بالغ هم همین وابستگی ها را داریم. وابستگی به خوردن برنج آن هم به حجم زیاد که نخوردن آن باعث میشه روز مون شب نشه. عده ای معتقد هستند در صورتی که مشغول به فعالیت های فیزیکی سنگین باشیم، مصرف برنج به حجم زیاد مشکلی ندارد. من همین جا به شما اعلام می کنم در صورتی که حجم فعالیت فیزیکی و ورزش شما بالاست که زیاد عرق می ریزید، مصرف زیاد برنج اشکالی ندارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل زیادی به مصرف برنج دارید؛ یا حداکثر میزان فعالیت فیزیکی شما شامل جابجایی از روی مبل به سمت یخچال است، باید بگم که رژیم های بدون برنج در کمین شما هستند. یا قبل از اینکه پا تون به بیمارستان باز بشه خودتون این افراط در پر خوری رو ترک می کنین. یا اینکه به دستور پزشک مجبور به ترک آن خواهید شد.

در رژیم چند قاشق برنج بخوریم:

در صورتی که میزان مصرف برنج شما در حدی بالاست که کنار گذاشتن آن سخته، این روش را پیشنهاد می کنیم. برای کم کردن میزان کالری برنج، از روغن نارگیل حین جوش آمدن برنج استفاده کنید. حتی در صورتی که به دنبال کاهش میزان قند موجود در برنج هستید، برنج را در حدود ۱۲ ساعت در یخچال بگذارید سپس آن را گرم کنید و میل بفرمایید.

راهی که افراد به تجریه از آن بهره مند شده اند، میل کردن برنج در حالت سرد است. اجازه دهید بعد از پختن برنج، کاملا سرد شود و بعد نوش جان کنید. این کار کمک می کند تا کالری جذبی برنج تا حدود نصف حالت گرم کاهش یابد.

میزان مصرف برنج در رژیم لاغری:

رژیم لاغری و برنج
رژیم لاغری و برنج

شاید شما به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید که در آن برنج هم باشد. من به شما راهی را توصیه می کنم که اکثر افراد با آن کلی وزن کم کرده اند. مصرف برنج قهوه ای برای کنترل پر خوری بهترین و سالم ترین روش است. برنج قهوه ای بعد از خوردن تا مدت خیلی زیادی همچنان حس سیر بودن را در شما حفظ می کند. قطعا این برنج به دلیل اینکه ولع شما در برابر خوردن را کم خواهد کرد، حس رژیم های زجر آور و آزار دهنده را به دنبال نخواهد داشت.

در صورتی که از برنج قهوه ای استفاده می کنید اطمینان داشته باشید که فیبر مد نظر شما در آن وجود دارد.

برای رژیم لاغری چند قاشق برنج بخوریم:

شاید اگر من به شما توصیه کنم که در وعده ناهار بیشتر از ۱۰ قاشق برنج نخورید؛ قاشق هایی را انتخاب می کنید که به اندازه یک کفگیر بزرگ هستند. اصطلاحا به این کار میگیم کلاه شرعی گذاشتن. اما بهترین کار این است که با پزشک مشورت کنید چون فرد به فرد رژیم ها متفاوت خواهند بود.

پیشنهاد ویژه برای لاغری:

در صورتی که رژیم غذایی برای شما یک معضل شده و خیلی از انرژی و تمرکز شما را گرفته است، این روش را دنبال کنید. ذهن انسان محیطی است که خداوند به عنوان یک معجزه گر به ما هدیه داده. شما به جای اینکه تمرکزتان را روی کاهش وزن بگذارید، به این فکر کنید که به وزن دلخواه رسیده اید.

روزانه در حد توان ورزش کنید و از پیاده روی های کوتاه مدت شروع نمایید. در حین پیاده روی به این فکر کنید که آخرین روز دوره رژیم شما سر رسیده و در حال جمع کردن تمامی لباس های گشاد تان هستید. تصور کنید که هم اکنون در وزن دلخواه تان هستید و برای خرید لباس های جدید روانه بازار شده اید و حس فوق العاده ای دارید.

قطعا این روش در رژیم لاغری و برنج شما تاثیر گذار تر خواهد بود. با خرید برنج ایرانی سالم ترین رژیم های غذایی را تجربه کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *